Logóparódiák
A logó minden márka alapvető, és egyik legfontosabb eszköze. Így cégek milliói pénzt és időt nem sajnálva igyekeznek ezért mindent megtenni, és olyan logót, védjegyet kitalálni, melyre a fogyasztó emlékezni képes. Amikor ugyanis megpillantunk egy logót, egy képet, akkor az különböző gondolatokat és érzelmeket vált ki belőlünk, és egy vezető cég számára nagyon fontos, hogy ezeket tudatosan alakítsa bennünk.
Egy svéd grafikus, Viktor Hertz összerakott azonban egy vicces sorozatot, melynek az „őszinte logók” címet adta. Ezzel azt próbálta megmutatni, hogy az emberek valójában mit gondolnak egy adott márkáról, illetve azt, hogy egy adott márka mit ad valójában a fogyasztóinak.
Ha érdekel, hogy az egyes képeken melyik márka átalakított logóját látjátok, akkor jelöljétek ki a fekete dobozt!
Nektek melyikek tetszenek a legjobban?
Dunkin’ Donuts Buildin’ Bodyfat – Zsírt Építünk
Harley Davidson Adult Toys, Hillbilly-Drivers, – Felnőtt Játékok, Mucsai Sofőrök
Starbucks Sugarbomb Combos – Kalóriabomba Variációk
Olimpia A sportról vagy a pénzről szól?
Walt Disney Pictures Very Cheesy Pictures – Nagyon Giccses Mozgókép
Nokia, Connecting People Nokids want our phones anymore – A gyerekek nem vágynak többé a telefonunkra
Apple Appearance Costs – A megjelenés sokba kerül
Facebook Procrastination – Időpazarlás
Porsche Penis Extender – Pénisz Hosszabbító
McDonald’s McDiabetes – McDiabétesz
Absolut Vodka Absolut Vomit – Abszolút Hányás
Marlboro Moneywaster – Pénzkidobás
MTV Moronic Television – Hülye TV
Camel Cancer – Rák
Nintendo Nothing to do – Nincs semmi dolgom
Carlsberg Calories – Kalóriák
YouTube Cat Videos – Macskás Videók
Coca Cola CommerCialism – Üzleties Gondolkodás
L’Oréal L'Irréel Apparence – Irreális Megjelenés
Windows Will work for a while – egy ideig működni fog
IMDB Nerd Info – Kocka Info
PlayStation ProcraStination – Időpazarlás
Captain Morgan Crawling in the Morning – Reggel mászunk
Forrás: www.businessinsider.com