Ugrás a tartalomhoz
okt. 16. 2014

A FACEBOOK ÉRLELTE VILÁGHÍRŰVÉ A SAJTOT

Anglia első közösségi média generálta védjegye egy sajtüzemé lett. A twitter és a facebook a legjobb marketingnek bizonyult a Wyke Farmsnak. 

Somerset megye Bristol központtal a Glastonbury zenei fesztivál, a Portishead banda, John Cleese, Arthur C.Clarke, Jenson Button, Jeffrey Archer és Henry Fielding hazája. Itt készít 1861 óta sajtot a Wyke Farms. „Önálló vállalkozás vagyunk – mondja a cég igazgatója, Rich Clothier, - mindennapos küzdelmet folytatunk a nagyüzemekkel mint Dávid Góliáttal. A közösségi média az egyetlen eszközünk, hogy ne mossanak le bennünket a pályáról. A közösségi média lehet az a kő, amely segít legyőzni Góliátot.”

moocheese.png

júl. 25. 2014

KICCI VÉDJEGY és NAGY GASZDAGSZÁG Kínában - avagy a tudás hatalom

Kína idővel minden Guiness-rekordban átveszi a vezetést. Amíg a világ legnépesebb fővárosa címet hosszú éveken át Mexico City birtokolta, immár ebben a kategóriában is Peking a No.1.

Kína lett a világ legnagyobb autópiaca is, ezért van, hogy a drága újdonságokkal is iderohan minden világcég. A Tesla S elektromos autót akár 10 millió forinttal többért kínálják ott, mint az Egyesült Államokban, ráadásul a töltőhálózat kiépítése még sehol se tart.

teslaauto.jpg

            erdely.ma/ujkepek/594/nagy/tesla-model-s-029edit_1377088350.jpg

Ahogy a Silicon Valley Business Journal írja: most júliusban egy védjegy bitorlási pert akasztottak a Tesla nyakába, mert egy kínai üzletember szerint évek óta övé Kínában a Tesla védjegy.

júl. 02. 2014

Ne bántsd az indiánt: Amerikában a politikai korrektség a sportcsapatok nevét is elérte

Napjaink Amerikájában a politikai korrektség intézménye már nemcsak az afro-amerikai és latin közösségeket érinti, hanem az alig pár milliós indián közösséget is.

preview.png

A kurvák már a szabadalmi hivatal adatbázisában vannak


kk logo_.jpgMagyarország első számú exportcikkére utaló nyomokat találtak a szabadalmi hivatal adatbázisában. Persze mint általában, ebben a cikkben is ki fog derülni, hogy „nem osztogatnak, hanem fosztogatnak”. De hát mindig újra és újra meglepődik az ember, hogy miket lehet találni a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának adatbázisaiban.

jún. 24. 2014

Mi is az a Kornspitz?

 


Gondolta volna, hogy a “Kornspitz” védjegy egy speciális lisztkeveréket véd, és nem a jól ismert osztrák péksüteményt?

dinkelx.jpg

A Backaldrin Österreich The Kornspitz Company GmbH a „KORNSPITZ” védjegy tulajdonosa. A cég egy speciáls sütőkeveréket gyárt, melyet főként pékeknek értékesít. A pékségek és a boltok pedig a Backlardin engedélyével „Kornspitz” néven árusítják azt a pékárut, amelyet ebből a speciális lisztkeverékből sütnek. Az átlag fogyasztó számára tehát a „Kornspitz” a népszerű és ismert péksüteményt jelenti, melynek speciális az íze és a formája.

jún. 11. 2014

A Red Bull megakadályozná a "The Bulldog" védjegy használatát


A legismertebb energiaital gyártója főleg a „Bull” szótagot kifogásolja versenytársa védjegyében.

red-bull-pic.jpgRed Bull a legismertebb és legmagasabb eladási adatokkal büszkélkedő energiaital a világon – 2013-ban 5,387 milliárd dobozzal adtak el belőle. A thaiföldi gyökerekkel rendelkező italt az osztrák Red Bull GmbH gyártja, a céget 1987-ben alapították. A Red Bull egy alkoholmentes energiaital, amelyet azért fejlesztettek ki, hogy segítsen leküzdeni a fáradtságot és támogassa a szervezetet fokozott fizikai igénybevétel esetén. Sokak szerint gumicukorra hasonlít az íze. A Red Bull legfontosabb összetevői a koffein és az arginin, és az üvegen lévő figyelmeztetés ellenére sok szórakozóhelyen szolgálják fel alkohollal (például vodkával) keverve.